Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2020, 08:53   #10
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
@snelleplanga:


Dit maakt mij echt boos. Je wil niet weten hoe jammer ik dit soort verhalen nou vind en ze vinden echt vaak genoeg plaatst maar ze worden helaas gewoon uitgefilterd door de grote klinieken door met voldoende geld te smijten. Zo ook ervaringen op reviewwebsites, de slechte worden er uit gefilterd.

Dit ziet er belachelijk slecht uit. Echter verbaas ik me niet. Want als ik naar je foto's van direct na de HT zit te kijken dan zie ik al fouten.

Ze hebben 3100 grafts geplaatst op een totaal niet slimme en efficiente manier. Je geeft aan dat de arts de incisies heeft gemaakt, nou bij deze weten we dus dat de arts van Esteworld beter broodje doner kan verkopen.

Dit soort incisies kunnen en mogen niet. Er is gewoon een te grote kans voor error die je creëert. Dit soort massatenten zijn alleen maar uit op geld geld en geld. De eigenaars zijn zakenmannen en de artsen die er zitten springen van de ene kamer naar de andere om snel incisies te maken. Er zit geen arts achter die de tijd voor je neemt. Als je 3100 incisies goed wil maken dan ben je in ervaren handen zelfs gemiddeld toch wel 45 minuten bezig. Dit is gewoon de belangrijkste stap van de behandeling. En als de arts er 10 of 15 of zelfs 3 op een dag doet, dan wil ik nooit zijn patiënt zijn. En zeker niet als derde waarbij hij uitgeput is en alles haastig doet. Immers als hij bij zo een massakliniek werkt, dan draait het op snelheid en ben je toch een nummertje.

Ik hoop dat ze nog wat voor je kunnen betekenen nog. Heb je ze al benaderd hiermee en wat was hun reactie?
Binum is offline   Met citaat reageren