Discussie: Wimpers eruithalen
Los bericht bekijken
Oud 13 november 2008, 14:27   #33
osanneo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 november 2008
Berichten: 1
Hoi,
Ik ben blij dat er nog meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Ik ben nu 23 en trek al vanaf mijn 11e wimpers. Toen ik het de eerste keer deed kon ik niet stoppen en waren mijn oogleden helemaal kaal. Ik was daar zo van geschrokken dat het een tijdje over was maar toen ik op de middelbare school zat en ik niet zo lekker in mijn vel zat is het weer begonnen. Veel mensen vonden het raar en vroegen hoe het kwam dat ik geen wimpers had. Ik schaamde me heel erg en probeerde om de mensen niet aan te kijken zodat ze het niet zouden zien. maar daardoor ben ik alleen maar meer onzeker geworden. ik verzon ook steeds smoesje dat het kwam door ontstoken ogen... ik kon toch niet zeggen dat ik ze er zelf uit trok. Mijn ouders zagen het natuurlijk ook en die mopperde steeds. Ik vond het zelf ook heel erg maar ik kon er gewoon niet vanaf blijven. Het voeld steeds fijn om ze eruit te trekken en steeds als ik er weer een wimper uit heb, heb ik spijt en schaam ik me en dan baal ik heel erg van me zelf. Soms gaat het heel goed en heb ik een tijdje alle wimpers. Ik kreeg door het trekken ook vaak hele rode ogen en die probeerde ik te verbergen met oog schaduw en eye liner maar doordat ik nooit make-up op had viel dat natuurlijk nog meer op. Dus ben ik toch mascara gaan gebruiken toen mijn wimpers er weer waren( voor een korte tijd) en nu kan ik echt niet meer zonder mascara . Maar ook de mascara is niet de oplossing want ik heb nu ook de tic om eerst mn mascara er af te pulken en daarna zijn helaas mijn wimpers weer aan de beurt. Gelukkig ga ik niet meer zo ver dat mijn hele oogleden kaal zijn, maar er zitten regematig gaten tussen die ik dan probeer te verbergen met oogpotlood.
Ik hoop echt dat er iets aan te doen is en dat iemand een tip heeft!!
Ik schaam me er heel erg voor en vind het fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en dat ik toch echt niet de enige ben.
xxx sanne
osanneo is offline   Met citaat reageren