Discussie: Tour de France
Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2008, 14:28   #40
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Yep, vind ik ook. Dat gezanik over doping moet 's afgelopen zijn.

Erica Terpstra, Anton Geesink enz. slikten destijds ook klakkeloos alles wat de dokter hen gaf (heeft Erica zelf verteld op t.v.), net als vele Oost-Duitsers, Russen, Amerikaanse atleten etc.etc.
Hoe Armstrong jarenlang bovenmenselijke prestaties heeft kunnen leveren, zonder te worden betrapt, zal ook nog wel ooit gepubliceerd worden.

't Zal me worst wezen; ik ga lekker koekeloeren of er nog mooie plekjes in FR zijn waar ik nog niet geweest ben.



Wat zitten die commentatoren trouwens weer een ongelooflijke onzin uit te kramen dat ze middenin de lavendel zitten en 't zelfs kunnen ruiken bij Forcalquier; er valt daar nergens een lavendelplantje te bekennen, behalve een paar plantjes in een gemeentelijke bloempot; voor de uitgestrekte lavendelplantages moet je zeker 30km naar het Oosten of 30km naar het Westen. Ook dat 't door Pierre Cardin gerestaureerde kasteel van de markies de Sade in Lacoste "vlakbij" is, pfff, als je 60km verderop "vlakbij" noemt... Wat ze allemaal zeggen moet je dus met een flinke schep zout nemen.

.

Laatst gewijzigd door Hanna; 20 juli 2008 om 17:18
Hanna is offline   Met citaat reageren