Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2022, 17:02   #27
Bennien
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2019
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gvido-022 Bekijk bericht
Ik heb in het verleden meerdere kleine sessies laten uitvoeren bij Prohairclinic.


Vanwege mijn werk kon ik niet helemaal scheren en dus werden er telkens kleine strookjes gebruikt zodat ik er normaal uit zou zien na de behandeling. Dit ging steeds prima, vandaar dat ik telkens opnieuw deze aanbieder koos.


De laatste behandeling was vorig jaar in de herfst, maar deze keer was het een ander team (Cosmedics)


Omdat de arts veel zelf doet en omdat ze samenwerkt met Prohairclinic dacht ik dus dat het goed ging lopen.


Spoileralert: slechte ervaring, negatief resultaat


De behandeling duurde ontzettend lang, ongeveer 12 uur door.
Het liep niet vlot. Er werd steeds gestopt en het voelde totaal anders aan dan de vorige keren. Toch werd me verteld dat alles prima ging.
Ik was echt suf en volledig op toen ik huiswaarts reed.
De roodheid deze keer was zeer intens, ongewoon intens.
En dan, na enkele weken vielen er bakken haar uit, ook niet getransplanteerde.
Vandaag, ongeveer 10 maanden later heb ik minder haar dan voor de behandeling! De roodheid is minder, maar niet weg zoals de vorige keren.
Ik heb contact gezocht, maar nooit werd er geantwoord, niet bij Cosmedics, en ook niet bij Prohairclinic.


De assistente die me mee behandeld heeft staat op de website van Cosmedics … zij doet pedicures en gelaatsbehandeling. Binnenkort ook nog de ruitenpoetser?
Facit: 1/10 (de 1 is vanwege het lekkere middageten)

Ik heb ondertussen al een behandeling geboekt bij een top arts om dit te repareren in het najaar, verslag volgt.
Heel vervelend maar waar ga je dit laten herstellen als ik vragen mag.
Bennien is offline   Met citaat reageren