Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2020, 22:44   #14
Matt91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2015
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Ik vind het er niet echt slecht uit zien op de foto's, maar je kunt altijd in overleg gaan om af te stemmen wat je verwachtingen hadden mogen zijn. Zeker als het niet gelijk is geworden aan beide kanten en dat je stoort. Ik heb zelf ook een herbehandeling gehad na dik een jaar (niet in Veldhoven) en in overleg zijn we daar goed uit gekomen. Op zich denk ik wel dat veel mensen verwachten dat ze na 1 behandeling meteen weer een volle bos zoals voorheen hebben. Veelal lukt dat niet met 1 behandeling omdat je die dichtheid niet meteen kunt bereiken en vaak moet je dan nogmaals (hier zullen heus uitzonderingen op zijn). Maar wat ik zeg, jij moet een tevreden klant zijn en een kliniek moet er eerlijk naar kijken en besluiten of je meer had mogen verwachten. Samen moet je daar dus wel uit komen. Ik had er zelf alleen niet 2.5 jaar mee gewacht? Het eindresultaat heb je al lang lijkt me zo.
Bedankt voor je reactie!
Ik heb ook zeker niet te klagen, begrijp me niet verkeerd. Zoals ik aangaf heeft het mijn leven zeker positief veranderd.

Het is alleen dat er een bepaalde dichtheid is afgesproken (contractueel, 55 grafts / cm2) en dat zie ik niet terug. Puur zakelijk gezien heb ik wat dat betreft dus niet gekregen wat we afgesproken hebben en waarvoor ik betaald heb. Daarnaast komt mijn nieuwe haarlijn niet overeen met wat er destijds is getekend.

Ik ben absoluut de moeilijkste niet, ik ben er simpelweg op uit om de puntjes op de i te krijgen zodat ik met 100% tevredenheid op het traject terugkijk en mijn haarzorgen voorgoed achter me kan laten. Hiervoor is echt geen ingrijpende behandeling nodig.

Wat betreft het lange wachten, ik ben niet de meest assertieve persoon en heb het inderdaad misschien wat te lang uitgesteld. Hoe dan ook hou ik jullie op de hoogte van de reactie van de kliniek.
Matt91 is offline   Met citaat reageren