Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2020, 14:36   #17
Matt91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2015
Berichten: 20
Geslacht:
Ik heb even een vergelijking gemaakt om misschien wat duidelijker te benadrukken waar het probleem zit. Zoals je kunt zien is de getekende haarlijn een vrijwel rechte lijn vanaf het centrum tot aan mijn temple. Achter deze gehele lijn zou de dichtheid 55 grafts/cm2 moeten zijn.

Omdat er een aantal stukken zijn waar dit niet is gehaald (of zelfs waar helemaal geen haar groeit) komt mijn haarlijn niet overeen met wat ik verwachtte. Bovendien vind ik de hap die in mijn haarlijn zit niet mooi.

Ik wil nogmaals benadrukken dat ik ontzettend blij ben dat ik een haartransplantatie heb gedaan. Het heeft mijn volledige uiterlijk veranderd (ik zal straks kijken of ik vergelijkbare foto's als before en after kan laten zien). Echter ben ik nu gegaan van iemand die zich schaamt voor zijn haarlijn naar iemand die zich schaamt voor het resultaat van zijn haartransplantatie.

Wanneer ik erover vertel krijg ik vanzelfsprekend complimenten over hoe het geheel eruitziet, zeker in vergelijking met vroeger. Echter heb ik al een aantal keer de vraag gekregen of die knik in mijn haarlijn die in de foto's benadrukt is de bedoeling was. Ik moet dat vervolgens goedpraten omdat ik me schaam om toe te geven dat het "mislukt" is.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg PicsArt_07-17-02.14.43.jpg‎ (134,0 KB, 569x gelezen)
Matt91 is offline   Met citaat reageren