Los bericht bekijken
Oud 12 september 2020, 11:12   #27
Matt91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2015
Berichten: 20
Geslacht:
Nou jongens, poosje geleden maar tijd voor een update!

Lang verhaal kort, wat ben ik blij dat ik voor Veldhoven gekozen heb, het begrip en de behulpzaamheid bevestigt voor mij de goede naam die ze (volgens mij) op dit forum hebben.

Ik ben een aantal weken geleden op controle geweest om de plekken waar ik ontevreden over was te laten zien. Ik had denk ik welgeteld vijf woorden gezegd toen Malous al zei ik zie wat je bedoelt en dat gaan we sowieso herstellen. Ze had zelfs nog wat puntjes op de i die ik zelf niet eens had gezien.

Ik kreeg direct een kosteloze herbehandeling aangeboden, hiervoor heb ik me geen seconde hoeven verdedigen. Mijn tevredenheid is het aller belangrijkste werd me op het hart gedrukt. Zo geschiedde, er bleek op korte termijn (10-sept) nog een datum beschikbaar en die heb ik meteen vastgelegd. Ik had nog flink wat verlofdagen over en met het thuiswerken van tegenwoordig zit dat qua herstel wel snor.

Die behandeling was dus afgelopen donderdag. In totaal zijn er net iets meer dan 1000 grafts bijgezet. En deel hiervan werd gebruikt om mijn linker inham verder in te vullen om mijn haarlijn symmetrischer te maken. De rest werd gebruikt om de dichtheid in zijn geheel te verhogen, en dan met de nadruk op de haarlijn. Omdat ik zelf zo gesteld ben op een zo dicht mogelijke haarlijn (ivm kapselmogelijkheden) stelde Malous voor om na de eerste linie van 1'tjes net achter de haarlijn al af te wisselen met 2'tjes. Dit hebben ze ook gedaan.

Ook hebben we zowel voor als na het scheren even gekeken naar mijn "normale" haar en hier lijkt, zoals ik zelf al vermoedde, geen enkele achteruitgang in te zitten. Dit is natuurlijk geen garantie voor de toekomst maar altijd fijn om dit van een second opinion te horen. Neemt niet weg dat ik alsnog overweeg om preventief te starten met finasteride, juist omdat ik wanneer het eindresultaat van deze behandeling er is het in mijn ogen perfecte haar heb.

De behandeling zelf verliep uitstekend. Paar gemene prikjes maar voor je er goed en wel erg in hebt is de pijn alweer voorbij. Ik wist natuurlijk wat ik kon verwachten dus dat zal ook meegeholpen hebben.

Bijgevoegd een foto van nu, twee dagen na de behandeling.

And now we wait!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg PicsArt_09-12-10.45.32.jpg‎ (127,5 KB, 495x gelezen)
Matt91 is offline   Met citaat reageren