Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2016, 08:59   #40
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
Vervaging is normaal in de eerste weken na behandeling. Door het herstellen van de huid is de huid wat dikker na een week voor een periode van dagen tot weken en lijken de pigmenten wat minder zichtbaar en dus te vervagen. Dit is tijdelijk tot na herstel van de huid.

Vervaging komt ook omdat de huid de pigmenten een beetje absorbeert. Een pigment wordt gezet met een dikkere naald dan normaal een haar is. Doordat de pigment absorbeert - of beter blend met de omliggende huidcellen - wordt het pigment kleiner maar benadert het meer de grootte van een normaal haar. Het kleinere pigment puntje lijkt minder grijs en geeft ook een gevoel van vervaging. Aan de andere kant heeft het pintje nu een kleurverloop van binnen donkerder naar lichter aan de buitenkant en dit is natuurlijker.

Het kan soms voorkomen dat het immuunsysteem meer pigment opneemt dan bij anderen.

Met een tweede en volgende behandeling wordt de dichtheid vergroot waardoor het totale effect weer aanzienlijk toeneemt. Vaak wordt er ook een andere grijstinten genomen om zo en 3D effect te creëren. Ook dit draagt bij aan het natuurlijke resultaat.

Maar vooral bespreken. Je behandelaar moet zien of het meer of minder is vervaagd dan bedoeld en kan daarop bijstellen Kwa grijstint en densiteit.

We zijn benieuwd naar het eind resultaat. Ook ik kom niet in je fotoalbum.
Hallo Edwin,

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, ik weet even genoeg. Ik heb vandaag mijn behandeling 2 en zal deze dan hier weer uploaden.
Heb jij trouwens ook een Mhp gehad, zo ja: hoe was jou resultaat?
Innovator is offline   Met citaat reageren