Discussie: Micro Pigmentation
Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2017, 18:12   #55
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
theo het is duidelijk dat u geen idee heeft hoe micro pigmentatie werkt , vandaar even wat zaken om het wat duidelijker te maken :

de pigmenten slijten af met de jaren naar een lichtere grijstint , vandaar dat er na 4 -5 jaar een touchup word gedaan bij de permanente scalp pigmenten

het is zo dat kortgeschoren haar er steeds grijs uit ziet... of je nu ross , bruin of zwart van haar bent , kortgeschoren haar heeft steeds een grijze tint ... als je ouder word moet je gewoon zachter pigment laten gebruiken bij een touchup of gewoon het vanzelf zachter laten worden...

zoek maar effe op hoe kortgeschoren haar eruit ziet bij mensen met een ander haarkleur steeds een bepaalde grijze schijn zal dit geven..
De haarkleur van veel 70-jarige mannen is niet grijs, maar spierwit. En als je dat millimetert met een tondeuze, ziet dat er op twee meter afstand denk ik anders uit, dan grijze getatoeerde stippels. En van dichtbij zie je dat verschil nog duidelijker, lijkt me. Weet je daar foto's over?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
er is een methode zonder laser waarin een verwijdervloeistof op een bepaalde manier bij het pigment geplaatst word waardoor deze pigmenten opgelost worden , het is dus verwijderbaar indien gewenst , echter kan dit 2 tot 3 behandelingen innemen voor alles weg is..

Voor zover ik weet, geldt dat niet voor permanente tatoeages.

het is zo dat niks nog gezond is , kijk maar even op de e-nummers op je voeding of voorverpakte voedingswaren... dat beetje verf gaat het niet maken op al die rommel dat we elke dag eten , ik verf trouwens ook mijn haar en dit al van in 2010 elke 6 weken word dit gedaan om er natuurlijk jonger blijven uit te zien , dit trouwens op wens van mijn vriendin die ziet grijs niet graag
Als je gemillimeterd wit haar wilt verven, moet dat minstens één keer per week, lijkt me. De kans dat je daardoor ziek wordt, is mogelijk zes keer zo groot, dan wanneer je dat eens in de zes weken doet.
theo sluis is offline   Met citaat reageren