Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2021, 15:18   #10
tommeke_be
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rob1 Bekijk bericht
De website die op de medicatie staat: http://fortunehealthcare.in/finasteride.html

In verband met dat het blijkbaar grijs/zwart gebied is, wil ik er verder niet op in gaan, behalve dat het voor mij een stuk duurder is per tablet, er de kans is dat het niet aan komt en er hoge verzendkosten bij komen kijken.

Ik verkoop het om aan te verdienen, ik gebruik de medicatie zelf echter ook. Er zijn hier meerdere verkopers die al jaren verkopen. Ik ben daar in het verleden in ieder geval erg mee geholpen: ik heb mijn haar nog, en kon geen recept bij de dokter krijgen. Dat de finasteride generiek is heb ik vermeld in de advertentie.
Op de verpakking staat ook meerdere malen: www.proscare.com deze bestaat dus niet meer.

Als je geen recept kan krijgen dan zal dit ook wel een reden hebben? Misschien eens horen bij een dermatoloog?
Maar toch niet in India op zoek naar medicijnen??? Ik hoop dat de mensen hier verstandiger zijn dan jou...

Verkoop medicijnen om aan te verdienen, je bent gewoon een ordinaire drugsdealer!
tommeke_be is offline   Met citaat reageren