Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2015, 16:04   #977
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
MHP zat er nog goed in, weinig vervaging.
Haarlijn een cm verder omlaag laten zetten. En voor de rest hier en daar de densiteit wat vergroten en litteken derde behandeling geven. Die zie je niet meer tenzij je goed zoekt.

Bij vertrek zo komen vier personen binnen, 3 mannen en een vrouw, waarvan er twee ook een behandeling willen. Ze konden bijna niet geloven dat het resultaat zoals het er nu bij mij uit ziet dat dat mogelijk is met MHP. Ze vonden het heel realistisch.

Paul va BCN natuurlijk ook blij, ook een compliment aan hem.

Paul mocht je dit lezen: thanks for a job well done.
Hoi Edwin72:

Ik ben zelf ook aan het nadenken om mijn haarlijn toch misschien ietsjes te laten aanpassen. Eerst wilde ik hiervan niks weten omdat ik mijn natuurlijke look zo mooi als mogelijk wilde behouden, dit in tegenstelling wat ik vaak zag bij HIS in de UK wat daar allemaal zo syntetisch strak uitzag.
Maar omdat ik netzoals jij een ovaal hoofd heb, zie je aan de voorkant bij me alleen maar een klein stukje van de MHP als het ware.
Misschien dat ik mijn haarlijn iets breder wil laten lopen zodat de inhammen wat minder diep komen te liggen.

Ik weet het wel nog niet zeker, want tja, als je het eenmaal gedaan hebt kun je nooit meer terug he
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren