Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2015, 03:13   #987
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Het is nu ruim een week geleden dat ik mijn laatste MHP behandeling heb gehad.

En zoals het hoort door de genezing van de hoofdhuid is de MHP iets aan het vervagen(of beter gezegd lichter geworden) maar dit is normaal, zoals ik al zei het is de genezingsproces van de hoofdhuid, in verloop van de aankomende 3 weken zal het weer zijn originele kleur krijgen omdat de hoofdhuid weer geheel transparant zal worden.

Maar mezelf eindelijk afgelopen maandag weer geheel kaal geschoren omdat men één week zal moeten wachten om zichzelf weer te mogen kaal scheren na een MHP behandeling.

Het is nu drie dagen verder na de scheerbeurt en het blijft door de MHP nog steeds één uitziend mooi geheel. Dus nu hoef ik me zelfs niet eens meer elke dag te scheren om een mooie en nette kaal (maar met de uiterlijk van een vol met haar) hoofd te hebben.

Dus ik kan en zal me nu waarschijnlijk voortaan maar 2x per week hoeven te scheren om het netjes bij te houden. Dit bespaart me zowel tijd als geld.

Oja, daar komt nog bij dat bij mij het gebruik (dwz. de kopzorgen voor het dagelijks correct aanbrengen) van Dermmatch ook verleden tijd is.

Laatst gewijzigd door Gregori; 29 juli 2015 om 08:26
Gregori is offline   Met citaat reageren