Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2008, 02:45   #47
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Dit zijn geen complicaties , dit is onkunde.

Als je op de beurs gaat weet je dat je geld kan wegsmelten door schommelingen. Dat risico neem je. bij een Ht neem je ook een bepaald risico.

maar dit staat daar volledig los van.

Dit is de fout van de arts. En die moet hier voor opdraaien wat dat contract ook moge zeggen( veel contracten zijn cverigesn als puntje bij paaltje komt zelf niet WETTELIJK!). men kan er veel bepalingen inzetten maar als die bepalingen niet wettelijk zijn dan zijn die ook niets waard.

bij betalingscondities heb je dat overigens ook vaak. Enkel op voorhand kunnen betalen is in weze niet wettelijk , maar toch pas ik bvb dat ook toe uit veiligheidsmaatregel bij versturen van bepaalde zaken.

Dus laat je goed adviseren. hun contracten kunnen waterdicht klinken, maar zijn het daarom niet.

En als de wet niet aan uw kant staat dan kan je tenminste die butchers uit de markt halen door naar de pers te stappen.

Als je dat doet zal er niet teveel GESTRIPT niet meer worden in NED net zoals in DUITSLAND na wat gevallen in de pers.

En wie is nou de behandelende arts, De held van HO?

Ik ga er in ieder geval alles aan doen om hier eventueel een zaak van te maken en dat ik dit niet zo op me laat zitten. Misschien dat dit ook andere mensen kan inspireren met een soortgelijke situatie als die van mij.

En dat naar de pers toe stappen is niet zo'n heel gek idee nee. Werk voor een bedrijf waarin ik ook direkt met bn'ers te maken heb en heb dat ook verteld tegen LA toen ze me vroegen wat voor baan ik heb. (Ik rijd artiesten). Scheen wel wat te imponeren bij ze. Heb sommige mensen op mijn werk verteld, waaronder wat bn'ers, dat ik een ht heb laten doen, toen ze over mijn kaalheid begonnen en waar, dus das ook geen beste reklame voor LA.
vin79 is offline   Met citaat reageren