Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2009, 17:41   #2
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steeefan Bekijk bericht
Hallo, mensen

Ik ben nieuw hier en ik wil even mijn verhaal kwijt, en misschien als jullie nog tips hebben die mij vertellen

Ik heb al sinds mijn 12e al vreselijke inhammen op mijn hoofd. Ik had niet echt het idee dat die verder groeide.

Nu ben ik 16 en ik merk nu dat ze echt als een idioot na binnen groeien,

Ik heb hiervoor na de dokter geweest, en ik ben er 3 keer weer na huis gestuurd zonder dat ik er wat van ben opgestoken.
Ik zit al een tijd op deze forum te kijken en te lezen, en ik ben weer terug gegaan naar de dokter en ik ben niet weg gegaan zonder dat ik een recept mee kreeg voor Propecia..

Ik slik nu 2 weken Propecia 1mg en heb nu ook Minoxidil 2% in huis.
Ik ben van plan deze middellen men hele leven te blijven gebruiken.

Zouden volgens jullie deze middellen zin hebben bij mij?
__

Mijn vader heeft ook inhammen net zover als ik nu, die nu na binnen beginnen te groeien hij is 41
De vader van mijn vader is 56 en heeft bijna geen haar meer op zijn hoofd, [zijkanten wel]
De moeder van mijn vader is 55 en heeft een volle bos

Mijn moeder heeft nog een mooie volle bos, 41
De moeder van mijn moeder is 67 en heeft een ook een volle bos met haar
De vader van mijn moeder is 72 en die heeft een dichte inplant plus dik haar. Ben daar altijd druk mee bezig om dat uit te dunnen,

Verder is er in de Familie niemand kaal.
__

Zijn er verder geen redennen om mijn Propecia wel vergoed te krijgen omdat ik een opleiding heb als kapper, en haar belangrijk is dat beroep?


Groeten Stefan! ik hoop dat jullie mij wat kunnen helpen.
Eerst even dit: Je opa was er vroeg bij...

Verder, ja die medicijnen werken maar je bent er te jong voor. Minimaal 18 moet je ervoor zijn dus ik zou ze even laten staan als ik jou was.
Tato is offline   Met citaat reageren