Los bericht bekijken
Oud 27 september 2021, 00:51   #1
19jarigejongenX
19jarigejongeman
 
Geregistreerd: 29 juni 2021
Berichten: 18
Geslacht:
Beste websites om minoxidil en finasteride te bestellen

Beste Haarwebbers,
Op 8 juli heb ik onder ‘AGA-algemeen’ een stuk geschreven met betrekking tot mijn haaruitval. Hij gaat onder de naam ’19 en kalend, wat nu? (ik zou hem willen linken maar weet niet hoe). Hier legde ik mijn haaruitval probleem uit en wat ik hiermee aanmoest. Ik ben wat verder gaan rondneuzen op dit forum en kwam bij een youtube kanaal ‘the hair loss show’ ((453) The Hair Loss Show - YouTube). Hier ben ik naar mijn mening op een genuanceerde manier ingelicht over de voor en tegens omtrent het gebruik van finasteride en minoxidil. Ik heb voor mij persoonlijk overwogen dat de voordelen (vooral psychisch) veel groter zijn dan de nadelen. Ze legden mij uit dat er regelmatig te hoge dosissen werden voorgeschreven voor zowel finasteride als minoxidil en dat bij lagere doseringen de risico/resultaat verhouding optimaal was. Ik wil finasteride oraal gaan nemen en minoxidil topaal. Mijn enige vraag is nu nog: waar kan ik de beste finasteride (1 mg, oraal) en minoxidil (5%) verkrijgen? Pskwaliteit en prijs zijn belangrijk)
Hopelijk kan iemand van jullie mij hiermee helpen, bij voorbaat dank
19jarigejongenX is offline   Met citaat reageren