Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2022, 14:53   #3
frederic
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Geheel eens!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJes Bekijk bericht
Ja en heel heel heel heel heel tevreden. Ik heb lang gezocht en rondgekeken en getwijfeld. De meeste instituten vond ik oppervlakkig en verkoperig in hun manier van doen. Bij HairTec kreeg ik meteen eerlijke duidelijke heldere antwoorden op al mijn vragen en een heel goed advies op maat. De voorzorg, de behandeling en de nazorg zijn echt heel goed, het voelt vanaf het begin heel geruststellend dat je goed wordt voorgelicht en tijdens en ook na de behandeling goed wordt begeleid. Als ik een vraag heb krijg ik altijd heel snel een goed antwoord. Met goed antwoord bedoel ik geen blablabla, niet worden afgepoeierd zo van "daar heb je die lastige klant weer", weet je wel? (Ik ben heel kritisch namelijk, hahaha!) Goed geholpen, goed advies waar ik me aan houd, daardoor een heel goed herstel, ja echt top, ik kan niet anders zeggen. Als ik dat alles bij elkaar neem is het als je het ook nog eens vergelijkt qua prijs met andere instituten waar ik naar had gekeken dat ze er ver ver ver ver ver bovenuit steken wat mij mening betreft.
Ik kan het inmiddels beamen! Ik ben afgelopen week voor een adviesgesprek langsgeweest en kreeg een heel goed gevoel (dit was de vierde kliniek op rij die ik bezocht en dit keer was het bingo). Goed en eerlijk gesprek en niet meteen werd ingespeeld om direct een operatie in te plannen. Vandaag ben ik langsgeweest voor mijn eerste PRP behandeling en volgende maand heb ik mijn haartransplantatie. Ik zal daar dan wel voor/na foto's van gaan maken want die zie ik nog niet terug over hun.
frederic is offline   Met citaat reageren