Los bericht bekijken
Oud 12 december 2013, 21:33   #309
Waterbewoner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2013
Berichten: 30
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volleboshaar Bekijk bericht
Hier nog steeds erg goed, helaas geen hergroei bij me temples (klein beetje). Maar me haren zijn echt ongelovelijk dik geworden. Hopelijk hou ik t nog een paar jaar vol met RU dan zit ik gebakken.

Btw er is nu actie op anageninc.com van 10% off. je betaalt dan voor RU iets van $230 incl. verzendkosten.
Bij mij ook nog steeds erg positief. Geen wondermiddel maar het bestaande haar ziet er veel beter uit en de haarlijn is ietsje naar voren. De inhammen willen hier ook niet echt.

Ik voelde echter recentelijk dat mijn inhammen zacht leken te worden......na een zoomfoto met mijn spiegelreflex camera bleek mijn vermoeden juist. Toch echt een hoop donshaartjes op de inhammen waarvan een paar al "donker" waren. Nog wel dun maar er lijkt wel een soort verloop in te zitten van haren die dikker worden. Zou ook kunnen dat er gewoon een paar haartjes zijn die het in een keer redden en de rest niet, blijft afwachten.

Verbetering is in ieder geval wel duidelijk. Grappig is dat ik het zelf niet zo merk tot ik weer eens een foto maak en dan schrik van hoe erg het eigenlijk was als ik de vergelijking maak.
Waterbewoner is offline   Met citaat reageren