Los bericht bekijken
Oud 23 september 2003, 11:24   #16
Rebecca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2003
Berichten: 4
Post Re: Jippie...het lijkt goed te gaan

Citaat:
Originally posted by Charissa
Nu na anderhalve maand minoxidil te hebben gebruikt en een ijzerkuur, spot ik weer haartjes op plekken die al een tijd kaal waren...en een beetje op mijn voorhoofd waar ik nooit haar heb gehad, maar ach daar zal ik niet om zeuren, kan ik altijd wegwaxen ofzo.
jippie, ik weet nu alleen niet of het door de Minoxidil of ijzertabletten komt (ik had geen ijzervoorraad).
Ik hoop dat het blijft doorzetten.
Ik moet over 5 maanden terug naar de Haarkliniek.
Ik ben trouwens nooit ziek geweest van de Minoxidil. Merk er niets van.
Ik hoop dat het bij meer mensen goed uitpakt, bij mij begint het er op te lijken.

Charissa
Hoi Charissa,

Ik ben vorig jaar ook bij Dr. Plinck geweest. Ik vind het een zeer onprettige vent. Na enig speurwerk op internet heb ik geen een positief over die vent gevonden en geloof me, er zijn heel wat reacties te vinden! Ik vertrouwde hem ook niet en heb die Minoxidil (ook mij heeft hij dat aangesmeerd) na 1,5 maand gebruik weggegooid en ben nooit meer terug gegaan. Ik vetrouw hem helemaal niet en geloof inderdaad dat hij heel erg makkelijk zegt dat het AA is. Daarbij vond ik hem erg veel reklame maken over de shampoo van hem die er wel bij MOET gebruiken. Hij zit er duidelijk voor het geld en niet om ons te helpen.
Op internet heb ik veel informatie gevonden over Minoxidil en blijkt dat het pas na 6 tot 12 maanden gebruik begint te helpen. (dus niet na 1 maand zoals jij hebt) en dan nog is die kans erg klein dat het sowieso werkt en het is noodzakelijk dat je het de rest van je leven gebruikt. Met dat je stopt met dat spul, valt het gelijk weer uit.
Ik denk dat bij jou die ijzertabletten hebben geholpen. Hoe ben je daaraan gekomen? Ik dacht dat er niks in je bloed gevonden was, zoals je eerste mail.

Groetjes
Rebecca
Rebecca is offline   Met citaat reageren