Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2014, 19:49   #41
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Hi Marleen. Een TOP 5 is - denk ik - lastig, want wat bij de één heel leuk en natuurlijk staat, staat bij een ander totaal niet. De een wil een lekker kort koppie en geen haar in de nek, de ander wil het lang(er) in de nek.

Maar ... als ik kijk naar de zichtbestellingen komen deze pruikjes wel voor een TOP 5 in aanmerking:

Ellen Wille Dance
Ellen Wille Flash
Ellen Wille Risk
Ellen Wille Stop
Gisela Mayer Vega III

De haarwerkdraagsters, die bij de mini bijeenkomst, aanwezig waren kozen bewust - na jarenlang gebruik van carmenset, föhnen, gel, haarlak etc. - voor een synthetisch haarwerk.
Reden: synthetisch haarwerk is makkelijk in onderhoud en snel in model; je haar(werk) zit altijd goed.

Het is dat je weet dat een aantal lotgenoten een pruikje dragen, maar je moest écht goed kijken om te ontdekken dat het haarwerkjes zijn. De meesten droegen een haarwerk volledig uit trenzen, sommige met een mono kruintje, en toch was het - zelfs voor mij - moeilijk te zien dat ze een pruikje droegen.
Een 'leek' ziet het al helemaal niet kan ik je wel vertellen. Ik kan met recht zeggen: als je het juiste pruikje hebt gevonden, wat goed bij je past, zie je écht niet dat het een synthetisch haarwerk is.

De duurzaamheid van een synthetisch haarwerkje is (misschien) korter dan een haarwerk van echt haar, maar daar staat ook een groot prijsverschil tegenover. Maar goed, dat terzijde.

We waren totaal met 14 mensen, incl. Janny, Nic en ik (12 lotgenoten en 2 introducés).
Een leuk aantal; meer lotgenoten voor zo'n mini bijeenkomst zou teveel worden. Nu had je ook écht de tijd voor elkaar. En voor een eerste keer vonden wij deze opkomst natuurlijk fantastisch
Astrid26 is offline   Met citaat reageren