Los bericht bekijken
Oud 1 april 2017, 20:36   #5
Crocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2013
Berichten: 70
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo sluis Bekijk bericht
Wat kost die hairspray? En is het een grote bus? Is hij ook inderdaad mat, als je hem bijvoorbeeld op je hand spuit en dan een felle lamp in de opgedroogde laag hairspray laat spiegelen?

En ziet het er natuurlijk uit, als je Toppik op de laag hairspray wrijft of drukt, voordat de hairspray is opgedroogd?

Het voordeel van die methode kan zijn, dat er geen Toppik los komt, als iemand door je haar wrijft, of als je ergens gaat liggen, of als je in de regen loopt, enzovoort. Dat klinkt in theorie heel positief, vooral ook voor vrouwen met dunne of kale plekken in het haar.

Deze discussie hoort eigenlijk in het subforum 'Camouflage', lijkt me.
Prijs was vrij hoog voor een klein busje van 100 ml. Ik dacht 11 euro...
Mat-effect kan is moeilijk beoordelen aangezien ik sowieso gel gebruik die al wat glans geeft. Het lijkt wel minder te glanzen dan een standaard haarspray.

Ik was eigenlijk gewoon op zoek naar een geurloze of mannelijke haarspray, andere eigenschappen zijn mooi meegenomen maar geen vereiste voor mij.

De hold lijkt wel wat minder dan de standaard haarspray die ik ervoor gebruikte. Als ik nu door mijn haar wrijf hangen er makkelijk enkele vezels aan, dit was met standaard 'vrouwelijke' haarspray minder.
__________________
Gestopt
- Dutasteride 0,5 mg/dag (bijwerkingen)
- RU58841 5% dagelijks (geen effect na 4 maanden gebruik + lichte bijwerkingen)


Momenteel
- Finasteride 1 mg/dag
- Duta 0,5 mg/4 dagen
- Minoxidil 5%
- Regenepure DR/2 dagen

Status: haaruitval zet geleidelijk door
Crocky is offline   Met citaat reageren