Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2020, 14:56   #45
SnellePlanga
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2019
Berichten: 15
Geslacht:
Update

Hallo iedereen, ik zou jullie nog een nieuwe update geven omtrent mijn situatie. Bij deze;

Begin juli had ik mijn foto's van het eindresultaat geWhatsappt naar Esteworld. Het werd vrijwel direct opgepikt door Hidde en hadden we na een korte conversatie gelijk een afspraak ingepland om zo alles te bespreken. Dit was op 10 juli 2020 bij Esteworld in IJsselstein. Tijdens het gesprek, wat in totaal 1 tot 1,5 uur duurde, gaf ik aan dat ik niet tevreden was en dat ik baalde. Hidde gaf zelf aan dat het resultaat ondermaats was, en dus niet geslaagd. De grafts waren wel uitgekomen maar de verdeling van de grafts was niet juist uitgevoerd door mijn arts. Het had totaal geen zin om met een gestrekt been hierop in te gaan want dit is een resultaat waar beide partijen niets aan heeft.

Van te voren had ik me voorgenomen om geen buitenlandse kliniek meer te bezoeken, en ook niet meer te gaan vliegen. (A) Ging het hier en daar niet goed in de kliniek en (B) Ik heb helaas een enorme vliegangst. Dus stelde ik zelf voor om de arts en het team naar Nederland te laten invliegen waarbij ik zelf de vlieg- en verblijfskosten wilde vergoeden. Dit was helaas niet mogelijk gaf Hidde gelijk aan.

Hidde haakte hierop in en kwam met het volgende voorstel;
Ik krijg een herstelbehandeling waarbij Esteworld alle kosten op zich neemt. Niet alleen de behandeling zelf maar ook de vlucht- en hotelkosten. Daarbij wordt de behandeling uitgevoerd door Dr. Servet Terziler. Dr. Servat is CEO van Esteworld en doet hoofdzakelijk behandelingen middels robotica. Hij heeft afgelopen jaar een award in ontvangst mogen nemen in Qatar voor dé beste haartransplantatie chirurg van de wereld. Extra kanttekening, Hidde gaat de gedurende 4 dagen mee als zijnde personal assistant en vliegt tevens met mij mee.

Na ons gesprek ben ik weer terug gereden naar Limburg. Ben daarna op vakantie geweest en heb alles laten bezinken en rustig over nagedacht over de verdere mogelijkheden, het gesprek met Hidde nog eens geëvalueerd en uiteraard over zijn voorstel. Daarbij komt kijken dat we met z'n alle in een bizarre tijd leven. Zal ik 2 jaar wachten, zal ik het nu doen. Wat als het land in complete lock-down gaat waarbij ik geen kant op kan. Allemaal punten waar ik rustig over nagedacht heb.

In september had ik de knoop doorgehakt. Kan niet anders zeggen dat de aftercare en service voor deze situatie top is bij Esteworld. Na wikken en wegen ga ik in op het voorstel van Hidde. Wij vertrekken samen op 5 november 2020 voor gedurende 4 dagen naar Esteworld in Istanbul. Voor mij een helse opgave, maar ik hoop dat ik daarna onbezorgd kan genieten van een goed resultaat.

Wat vinden jullie?
__________________
- HT bij Esteworld 3100 Grafts + Acell - Medio Maart 2019
- 2e HT gepland november 2020 aangeboden door Esteworld

Shampoo:
- Curegen shampoo met 3% Procapil van Esteworld

Supplementen:
- Mega Multi (multivitamine) van Vitaminstore
- Super Omega 3 visolie van Vitaminstore
- OPC Forte van Vitaminstore
- Super Biotine 5000 MCG van Vitaminstore
- Ginko Biloba van Vitaminstore
SnellePlanga is offline   Met citaat reageren