Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2015, 22:54   #20
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
donor

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Mijn mening:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden als Anthonie.

Ohja, er is nog 1 optie: scheermes erover? Als je toch al 10 jaar zo door het leven gaat en "de hele wereld" kent je zo? Je hebt geen slechte kop voor de rest qua rare vorm of bulten. Als je je toestand (volledig) kunt accepteren of je hebt dat al min of meer 10 jaar gedaan, waarom zou je er dan zoveel geld tegenaan gooien voor een pover resultaat waar je misschien helemaal niet tevreden mee zal zijn? Zoals Anthonie al zei zijn er natuurlijk wel een aantal opties... Maak een weloverwogen keuze!
Ergens heb je wel gelijk hoor maar ik voel er mij al meer dan 5jaar niet goed bij en ook werd ik ermee gepest en heel onzeker van geworden en veel afgewezen door vrouwen en dat zie je aan de uitstraling van iemand maar ik had vroeger altijd stekels op de voorhoofd en achteraan kort en dat is voor mij genoeg en ik verwacht ook geen hoge verwachtingen en ik wil geen lang haar zeker niet en volgens Hidde zou het toch moeten gaan want door die kappen in mijn donor was het afgekeurd dus als die kappen dicht gegroeid zijn terug foto's trekken en ik zie wel maar ik heb er al een paar opgezet hoe mijn haar nu is en is nu nog geen drie weken geleden dat mijn haar is afgeschoren,ik blijf er positief over hoor en anders een andere clinic want da heb ik ook al gedaan en die raden mij 3500/4000 grafs aan en ze zeiden ook dat het geen kapsel gaan zijn zoals ik 18 jaar was en dat weet ik ook hoor,maar swat ik geef niet op,ik laat het nog wel weten hoe het verder gaat
patje70 is offline   Met citaat reageren