Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2015, 23:34   #26
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
dank u wel reet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Okay, goed om te zien dat je de moed niet opgeeft natuurlijk! Vooral na de pesterijen en alles. Alleen zoals meerderen hier hebben gezegd; niet al te hoge verwachtingen koesteren... Maar dat geef je zelf ook aan dus wat betreft zit het goed. Samen met de behandelende kliniek komen jullie er hopelijk wel uit. Misschien een idee om te kijken of er een kliniek iets voor je kan betekenen qua body hair transplantatie? Tenminste, als je genoeg borsthaar (of wat er ook als donor geschikt is) hebt? Ik hoop dat het lukt voor je... Succes!
Bedankt voor uw positieve reactie Reet,ik ben dan ook nooit een opgever geweest en ik zal nog andere klinieken navragen terwijl ik er al eentje hebt maar die zei da ik 3500/4000 grafst nodig heb en volgens hem kom ik toch in aanmerking maar omdat Estwordl de beste zou zijn zou ik liever daar gaan want ik moet nog eens foto's maken binnen een goeie 10 dagen dat die kappen dicht gegroeid zijn en dan afwachten wat hidde gaat zeggen want het komt door die kappen in mijn donor,dus nog effe afwachten en ik laat het u wel weten hoor,bedankt da je mij toch de moed ook heeft zoals ene die mij gewoon maar afbreekt,erg jammer dat ze hier kinderen toe laten
patje70 is offline   Met citaat reageren