Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2015, 00:28   #28
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
donor

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Mijn commentaar is zeker niet negatief bedoeld integendeel. Ik heb een ht achter de rug bij Esteworld van bijna 3000 grafts en had best nog veel haar. Enkel vooraan was het kaal en daar werden ook de meeste grafts ingezet. Ik heb een goede donor waardoor er veel grafts tussen zaten met 4 haren of meer. Wel ik kan je nu al zeggen dat ik nog een tweede ht zal nodig hebben om het echt dicht te krijgen. Als ik dan u donor vergelijk met de mijne dan haal ik een veel grotere dichtheid dan bij u en ik kijk niet naar de kappen de je gemaakt hebt maar naar de andere stukken. Komt nog bij dat u te behandelen gebied vijf keer zo groot is dan wat er bij moest behandeld worden. Geloof ons maar dat dit nooit een mooi resultaat zal opleveren en ik geloof niet dat Esteworld hier zal aan beginnen. Wij reageren hier om u te helpen en uit eigen ervaring raad te geven.
We zullen nog wel zien wat Hidde gaat zeggen zoals ik al zei was mijn donor afgekeurd door die kappen en daarmee ik binnen 10 dagen nog eens foto's mag opsturen,tenslotte heb ik Hidde deze nog eens gebeld en normaal zou het moeten lukken maar ik wacht af en ik wil geen lang haar maar stekels voorraan en achteraan mag het kort zijn bij andere klinieken keuren ze het niet af,raar toch?
patje70 is offline   Met citaat reageren