Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2018, 20:08   #792
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Ik wil weer iets gaan proberen want tot nu toe heb geen middelen geprobeerd voor mijn haarlijn.

Wel ben ik mijn wilde haren verloren op mijn kruin, voor de laatste paar jaren maakte het mij niet meer uit met een beetje haren verliezen en dacht ik er niet zo aan, maar voor nu zet het me weer aan het denken elke dag dus wil er beetje een rem opzetten. Wat we allemaal hopen voor 2020 dat er een middel op de markt komt tegen haar uitval en nog mooier je haren uit slaap fase weer gaan groeien.

Er wat anders er is iemand die FOXO4-DRI gebruik, het is een peptide om veroudering te remmen binnen kort zijn er meer personen die het gaan proberen, er wordt gezegd van haargroei en met nog meer voordelen, we wachten nog even af op resultaat..

Wat ik nu wil proberen is met RU-58841 en kijken of er verschil gaan zien, wat me alleen een beetje tegen zit is mij toen ervaren is de druk op mijn borst. Wanneer ik het weer merk probeer ik het met Meldonium kijken of dat werk ik sport er al toch mee.

Is er nog iemand aan de RU ?
Hoi Lounge. Ja ik gebruik het icm met seti. Ik heb op het moment iets minder haaruitval. Het kwam voor dat het flink uitviel periodes. Dat lijkt nu wel iets minder te zijn.. Verder geen spannende veranderingen. Wat is dat FOX04-DRI ? En wat is Meldonium?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren