Los bericht bekijken
Oud 25 november 2004, 02:45   #13
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Hij vindt Nederland trouwens een 'kanker'-land en Afghanistan onder de Taliban de enige echte goede moslimnatie.

Deze man haat het westen. Het is overduidelijk een radicaal. Als het erop aankomt vermoordt ie Geert Wilders.

En je had de reacties eens moeten zien op allerlei nederlands islamitische fora op 2 november. Wordt wakker, heel veel mensen op die fora waren harstikke blij en keurden de moord op Theo van Gogh goed.

Zelfs de AIVD bevestigd dat 10% van de moslims radicaal is. Dat zijn er 100.000.

We hebben het paard van Troje binnengehaald. Er staat ons land nog heeeeeeeeeeeel wat nare dingen te wachten uit de moslim-hoek de komende jaren.

Maar ja, mensen zullen er wel weer lacherig over doen, en zeggen dat ik onzin spreek/overdrijf.
Zo deden mensen 5 jaar geleden ook, toen ik zei dat moslims ons met geweld de mond zouden gaan snoeren. Dat er aanslagen zouden komen.
Bleek dat ik toch helemaal gelijk had. Ik zat alleen niet helemaal goed met de timing, ik zei "binnen 20 jaar." Die marge blijkt nu dus veel te groot geschat te zijn want het is nu al begonnen.

Ik woon in een buurt waar de bedreigingen je om de oren vliegen als je een Marokkaan aankijkt. Als er groepjes Marokkanen hier rondhangen vallen ze erg vaak Nederlanders lastig. Of ze knokken gewoon met zichzelf heel de tijd. Dit is niet goed, dit is niet normaal. Nederland had 10-20 jaar al wakker moeten worden en naar het volk moeten luisteren.

Het westen en de islam kunnen niet samen. De Islam is véél te imperialistisch en dat blijkt uit ALLES. Als je dat nu nog steeds niet doorhebt, hoe imperialistisch ze bezig zijn in Nederland dan is het erg triest gesteld met je perceptie.

Nederland loopt altijd achter de feiten aan en dit keer zal de prijs daarvan, vrees ik, erg hoog zijn.
Robert18 is offline   Met citaat reageren