Los bericht bekijken
Oud 1 april 2021, 14:31   #1
Boomstar
Boomstar
 
Geregistreerd: 11 maart 2021
Berichten: 24
Geslacht:
Fuegenix (2500 grafts)

Hierbij mijn eerste bericht op haarweb. Ik ben van nature geen super blogger maar ik probeer mijn verhaal zo duidelijk mogelijk te vertellen natuurlijk.

Na veel onderzoek gedaan te hebben en enkele lotgenoten te hebben gesproken, heb ik de knoop dan tot doorgehakt: Ik ga een haartransplantatie laten uitvoeren!

19 april 2021 is de dag en ik ga wekelijks een kort verslag doen van mijn ervaringen. Dit omdat het lezen van diverse ervaringen op haarweb mij ook veel heeft geholpen bij het nemen van die belangrijke beslissing.

Ik heb gekozen voor Fuegenix onder leiding van dokter Ahmad. Na het consult had ik een goed gevoel en een eerlijk antwoord op al mijn vragen. Dit is ook nog 1 van de weinige klinieken waar een BIG geregistreerde arts ook zelf de operatie uitvoert.

Fuegenix is nog een opstartende kliniek en daarom zijn er nog weinig reviews beschikbaar op bekende sites, laat je hierdoor niet afschrikken. Haarweb geeft ruimte voor eerlijke ervaringen door echte, niet gekochte reviews. Fakers vallen door de mand.
Het gaat om de kwaliteit en niet om de marketing afleidingen. Boven de 3000 grafts is niet reëel op 1 dag en de snelheid die dan behaalt moet worden levert in op de kwaliteit en herstel van de operatie.



Hierbij alvast wat foto's van mijn huidige situatie met het afgetekende ontvangstgebied.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.JPG‎ (125,2 KB, 1089x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (133,4 KB, 834x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.JPG‎ (124,7 KB, 843x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.JPG‎ (145,8 KB, 911x gelezen)
Boomstar is offline   Met citaat reageren