Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2021, 15:03   #14
WirelessWire
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2021
Berichten: 8
Geslacht:
Na een half jaar lang het even langs mij neer te leggen. Heb ik sinds gister even foto's gemaakt hoe het nu is op verschillende manieren. Zijn wel andere kwaliteit foto's als de vorige die ik maart had geüpload.

Probeer er op een nuchtere mogelijke manier naar te kijken. Ik kan niet echt vertellen of dat ik verandering zie. Als ik mijn haar naar achter trek zie ik meerdere babyhaartjes zitten dan bij mijn linkerkant. Maar goed, ik had dit al ook februari / maart toen ik de eerste foto's postte. En aangezien je haar sowieso groeit, haar uitvalt, weer erbij groeit. Vind ik lastig om in te schatten over dat het nou verslechterd is.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit precies zit? Ik lees op veel sites dat het terugtrekken van de haarlijn verband heeft met de babyhaartjes die je dan rondom je haarlijn ziet (tweede foto). Maar hoe zit dit bij mannen die uit nature babyhaar hebben rondom hun haarlijn, of sterker nog hoe zit dit bij vrouwen? Ik vind dit persoonlijk wel een een vaag verhaal.

Nogmaals. Ik sta er nuchter in. En dat komt ook door de reacties die ik afgelopen half jaar op dit topic heb gekregen, ik bedank jullie daar ook voor. Verder is het is niet zo zeer dat ik naar mijn dikte/dichtheid van mijn haar kijk, maar meer na de babyhaartjes rondom mijn haarlijn.

Maar over de vraag die ik heb. Kan iemand dit bij toelichten hoe dit zit? Want door verschillende verhalen schept het verwarring bij mij. Heeft het altijd verband met elkaar?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3617.jpg‎ (149,4 KB, 69x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3626.jpg‎ (143,6 KB, 69x gelezen)

Laatst gewijzigd door WirelessWire; 18 oktober 2021 om 20:45
WirelessWire is offline   Met citaat reageren