Los bericht bekijken
Oud 14 april 2017, 23:56   #5
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
het moet wel ergens in mijn topics staan , echter was mijn haar die moment totaal om zeep door stevig te fitnessen op gear , dat is de snelste manier om kaal te worden , ondanks meds te gebruiken ( duta + ru + 15% minox +cb + om 500€ groeifactors met dermstamp waaronder noggin ,FGF , vegf en nog een heel deel andere en allemaal labo kwaliteit ) op die gear kan niks je haar redden...

nu is alles terug in orde , het haar heeft zich nog hersteld na stoppen met al die rommel , ook heeft die bht en fue ook nog een deel densiteit opgebouwd

ik kan wel niet echt een realistisch beeld geven van die bodyhairgrafts , daarvoor zou je het al enkel op een gebied moeten plaatsen en documenteren (bv op de kruin )

ik heb de baardharen grafts op de middenzone van mijn hoofd , ik moet tijdens het stylen met gel steeds alles nakijken met een extra spiegeltje , zodra ik dik gekruld haar zie omhoog hangen knip ik de topjes korter , want je moet al halve tube gel erop smeren om het plat te houden die baardharen , het is dus niet zoals gewoon haar , maar door de haardikte dekte het wel heel erg goed op jouw hoofd , de baardharen hebben 3x de diameter van een normaal haar , als ik met mijn vingers in mijn haar voel weet ik perfect waar de baardharen staan , daar voelt het haar zeer stug en weerbarstig aan , in verhouding met gewoon donor haar , dat voelt als gewoon fijn weinig weerstand haar aan , het is moeilijk om het te verwoorden


als het de bedoeling is om voller langer haar te krijgen zou ik eerder denken aan deze verdeling :

fue + diffused baardharen + borst - arm - beenhaar , eventueel de fijne beenhaartjes net achter de rand van de fue haarljn laten plaatsen , en de baardharen meer als opvulling voor de middenzone of eventueel richting de kruin...

ik was nogal een speciaal geval toen , ik heb wel 2 dunne gebieden in mijn baard als gevolg van niet genoeg diffused uit te boren... ik heb wel 100 keer gezegd : extract diffused , yes yes was het steeds maar ze deden hun zin , vandaar ik soms terugkom op die taalgrens ... mijn engels is perfect trouwens , maar daarom is de uitvoerder hun engels nog niet zo goed
ik scheer nu het steeds af met een gilette onder mijn kin , om de dunne gebieden niet zichtbaar te hebben , het zou beter zijn moesten ze nu rond dat gebied ook nog wat uitboren zodat de densiteit overal gelijk is ...
hoeveel vraagt esteworld voor enkel bodyhair trouwens ? dus geen combo fue , aan mijn donor laat ik niks meer uithalen , anders maak ik een nieuw probleem... en hebben ze resultaten foto's of video's ? het laatste dat je wil is witte dots zichtbaar rond je gezicht de extractienaaldjes moeten al heel klein zijn...

voor mensen dat ht's doen , deze arts vind ik zijn info wel goed , echter zie je ook de marketingwinkel draaien , je merkt zo die usa praat
https://www.youtube.com/watch?v=ICA8xaMrtco
bij sommige van die arts zijn resultaten op het einde van zijn video zie je wel de pigmenten tussen het ht haar , of ik zie het toch , beetje beroepsmisvorming

hij spreekt over de haarstylen , waarom je geen grote ht's best doet enz
maar dit weten jullie wel al neem ik aan : donor is snel uitgeput...
hoe korter je de zijkanten scheert hoe voller de illusie word met je ht haar (volume) ik hou mijn zijkanten steeds goed kort (9 - 11 mm lengte) , de donor waar de strip zit achteraan die knip ik op 20 mm en bovenop knip ik het zelf bij

die robot is ook wel cool :
https://www.youtube.com/watch?v=KFdOy3l82Zs
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 15 april 2017 om 00:11
wesley1982 is offline   Met citaat reageren