Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2009, 18:04   #19
vega24
HaarWeb lid
 
vega24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2006
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door husa Bekijk bericht
Weet wel dat een paar jaar geleden op dit haarforum,dat er ook mannen waren die liepen te klagen dat hun grafts uitvielen.Had toen een reactie geplaats dat ik er absoluut geen last van had,maar ja dat was toen.Dus het is heus wel langer aan de orde,en ik bergrijp best wel dat mensen op deze site belangen hebben bij ht.Als er gezegd zou worden dat het kan gebeuren dat je eventueel bij een ht,je in de toekomst wat van je ingeplanteerde haren verloren kunnen gaan zullen mensen toch beter gaan na denken over een ht.
Husa,


Je bent de enige die heeft gereageerd tot nu toe, Het is duidelijk dat het niemand wat uitmaakt, of ze worden opgelicht. Prima dan.


Husa, Ik wens jou heel veel succes en geluk, ik hoop dat je nog het een en ander kan regelen met je HT kliniek, laat het er niet bij zitten.

Ik wens alle HT-Klinieken veel succes met deze oplichtingszaken, jullie zien het HT-consulenten, jullie hebben vrijspel. tempelpoints,gegroeigarantie etc etc. Hoe kunnen jullie het bedenken, een HT zonder tempelpoints, dat is net of je een auto op de snelweg ziet zonder bumpers. Maar goed, haarweb leden, houden jullie je maar lekker bezig met wie de Poster van het jaar wordt/is, daar hebben jullie veel meer aan.

Ik kap er mee.

Na vandaag kom ik niet meer op Haarweb.

Bart, je hebt mazzel, en dat meen ik echt, maar ik zou me toch schamen als ik jou was, om nog het lef te hebben om hier te posten.

Vega.
__________________


Regime:

18-7-2008 1e HT FUE 1050 AC te Hasselt.

1.25Mg Finasteride - (10-11-2006)

5% Minox/Duta Topical - (28-1-2008)

1x 320MG Saw Palmetto.

Rooscure 2x per week - (26-11-2006)
Folligen Therapy Spray - (27-8-2007) 1x per week.
Emu Oil for Hair - (27-8-2007) Gestopt!
Vitamines ( IJzer,Zink etc,)

Status NW_2

Pitiful Scum.

You Die...

Laatst gewijzigd door vega24; 18 februari 2009 om 18:08
vega24 is offline   Met citaat reageren