Los bericht bekijken
Oud 30 april 2021, 15:53   #50
civ6fan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2020
Berichten: 31
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lautje26 Bekijk bericht
Wow wat goed om te zien! Mijn vriend heeft deze week zijn haartransplantatie gehad bij esteworld, ook bij dr Barrish. Bedankt voor je uitgebreide ervaring, dat was erg waardevol om te lezen! Ik blijf je zeker volgen. Gebruik je na de haartransplantatie alleen essengen? Of ook Mixodil?
Spannend! Hopelijk krijgt hij net zo'n resultaat als ik Ik gebruik nu inderdaad Essengen 6 Plus, op aanraden van Esteworld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lautje26 Bekijk bericht
Oh ik zie dat Essengen 6 Mixodil bevat. Waar koop je dit product? Ik zie heel veel deze website voorbij komen: https://www.minoxidilmax.com/topical...ssengen-6-Plus
Gaat dit goed met de douane? en gebruik je dit iedere ochtend en savonds?
Yes, gaat tot nu toe altijd goed met de Douane. Ik had laatst een beetje het randje opgezocht door 6 flesjes te bestellen (circa 200$) en zij zetten dan gewoon op het pakketje: waarde: 10$. Daardoor hoef je geen invoerkosten te betalen.

Inderdaad iedere ochtend en avond gebruiken. Ik was eerst een beetje skeptisch, maar ik doe het nu gewoon tijdens het tandenpoetsen. In een half minuutje dat spul erop, even uitsmeren en klaar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Ik heb 't laatst daar besteld en had 't al binnen een week in de brievenbus liggen. Als je er voor het eerst bestelt, kun je ook 1 flesje gratis extra aanvragen. Ik gebruik het nu inderdaad elke ochtend en elke avond, 1 ml per keer (want 0,05% finasteride = 0,5 mg finasteride per keer; 1 mg finasteride per dag is de werkzame dosis).
Idd, dat gratis sample is wel chill. En de verzending is vaak best snel ja. Ik gebruik zelf 0.75ml per keer, dus net iets minder. Nergens op gebaseerd eigenlijk
civ6fan is offline   Met citaat reageren