Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2023, 19:51   #24
Baan54
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2022
Berichten: 12
Geslacht:
Hier is een nieuwe update en uiteindelijk later dan verwacht. Ik heb in de tussentijd de haarziekte Pityriasis amiantacea opgelopen. Ik had er zelf ook nog nooit van gehoord maar is het is een beetje te vergelijken alsof je met je hoofd in een bak lijm bent gevallen. De lijm zit met het haar aan je hoofdhuid vast geplakt. Dat is natuurlijk wel het aller laatste wat je wilt als je juist het traject in gaat om weer haar te te krijgen.



Uiteindelijk na een bezoek in het ziekenhuis en de daarop volgende behandeling is het gelukkig weggegaan. Wel zijn er met het verwijderen van de lijm haren afgebroken. Dit zal zich vanzelf herstellen als het goed is.(de tijd zal het leren)

Ik heb in het ziekenhuis aangegeven dat ik een haartransplantatie heb gehad maar dat had er niks mee te maken, samenloop van omstandigheden/pech.



Gelukkig ben ik nu inmiddels weer 3 maanden aan het herstellen en het gaat weer de goede kant op en ziet er weer top uit Het is nu 11 maanden na mij haartransplantatie, ik zal over enkele maanden nog een update plaatsen met het eind resultaat.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg jan 2023 1.jpg‎ (146,6 KB, 134x gelezen)
Bestandstype: jpg jan 2023 2.jpg‎ (145,4 KB, 105x gelezen)
Bestandstype: jpg jan 2023 3.jpg‎ (160,1 KB, 157x gelezen)
Bestandstype: jpg jan 2023 4.jpg‎ (151,0 KB, 128x gelezen)
Bestandstype: jpg jan 2023 5.jpg‎ (110,2 KB, 130x gelezen)
Baan54 is offline   Met citaat reageren