Los bericht bekijken
Oud 12 september 2021, 16:06   #2
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benjaminB Bekijk bericht
Dag allen,


Over precies een maand heb ik bij Kliniek Veldhoven een haartransplantatie gepland staan, 3000 grafts worden er gezet, verdeeld over twee behandeldagen.
Nu heb ik van nature een vrij hoge voorhoofd, die ik (stiekem) toch net iets lager zou willen maken d.m.v. de behandeling.

Graag zou ik persoonlijke info/verhalen/tips ontvangen m.b.t. de dichtheid die door jullie gekozen is. De kliniek vertelt prima een dichtheid van 50 grafts per cm2. Mijn vraag is dus of een dichtheid van 40 a 45 nogsteeds een (redelijk) haarlijn geeft, of dat ik toch hoger moet mikken. Wat is wijsheid

Lees graag jullie tips terug!
Een dichtheid van 50 grafts per cm2 is echt behoorlijk dicht. Helemaal voor een eerste behandeling.

Zelfs met een dichtheid van 30 grafts per cm2 kun je een heel mooi resultaat behalen. Ik zou in jou geval dus voor een wat optimistischere haarlijn gaan en wat minder grafts per cm2.

Echter is dit wel heel algemeen gesproken. Ik ken je haarsituatie niet. In hoeverre ben je al kalend (welke Norwood) en hoe dicht is de rest van je haar? Heb je foto's?
FVDS is offline   Met citaat reageren