Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2018, 20:58   #48
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Dank u wel, ik hoop dat mijn topic hier een steun of vb. mag zijn voor vele die deze stap willen zetten naar een HT. Ik heb lang getwijfeld,veel gelezen,hier mensen gevolgd op forum en dan toch de stap gewaagd om dit te doen zeker op mijn leeftijd van bijna 50 jaar. Ik kan niet beschrijven hoe blij ik ermee ben maar vooral hoe zelfzeker ik mij terug voel! En dat is belangrijk! Misschien heb ik geluk als ik naar mijn resultaat kijk van 5.5 maanden ver omdat het ongelooflijk dicht en vol is en ik kan terug naar de kapper Yeah , mij lekker laten verwennen in een Turkse barbershop van vrienden.... Heb al ondertussen 2 potten wax erdoor gejaagd en om de 3 weken naar de kapper maar dat maakt mij geen bal uit want mensen die niet kaal zijn kunnen niet begrijpen/voelen wat wij voelen.... Allemaal verleden tijd nu en heb nog een dikke 6 maanden te gaan. Voor mij is de ervaring van Esteworld een topper, misschien voor sommigen minder maar denk dat ik in een topper van ziekenhuis heb gekozen.. Daarvoor dank u wel Esteworld ! Dank u wel Hidde voor de steun en nog steeds opvolging! Voor degene die vergeten zijn hoe ik was , ga gerust vanaf pagina 1 kijken van het begin.... Ik hoop dat iedereen die in afwachting is dit resultaat ook bereikt !!! Veel succes aan iedereen ..... Tot de volgende update!
vespaboy is offline   Met citaat reageren