Los bericht bekijken
Oud 21 april 2021, 18:26   #4
Nokiaisoldskool
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 april 2021
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percie Bekijk bericht
Hoe is deze bevestiging, plakken ze dit op het bestaande haar?

Ben je een man of een vrouw? Ik dacht dat mannen geen recht op vergoeding hadden omdat ze hun haarprobleem moeten accepteren?

De vrouw van de Studio zei, dat er een minimum is wat je vergoed kan krijgen. Ik ben er nog niet helemaal uit welke ik moet nemen.

Zelf ben ik een man.

Inmiddels is 3/4 van het haar op de bovenkant weg. Daarop is de mal gemaakt en ik heb nu een volle, natuurlijke bos haar die er zo echt uit ziet dat ik na een week nog steeds in shock ben van geluk, aangezien ik in de categorie val die er extreem onder leidt (zoals vele helaas) en ik inmiddels een ervaren hw drager ben is het verschil enorm goed te merken.

Echt haar toupets (waar ik 1475e voor betaalde) zijn redelijk goed maar het haar ziet er na wind/zweten vrij statisch uit.

Met het nieuwe systeem is dit hele probleem weg omdat het haar (redelijk lang) nu beter valt vanwege de veel betere plaatsing.

Het is echt, het beste wat mij ooit is overkomen is en dat is ook waarschijnlijk de reden waarom ik hier een emotionele post geplaatst heb, na vele jaren van diepgewortelde verdriet en schaamte gehad te hebben.
Nokiaisoldskool is offline   Met citaat reageren