Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2009, 23:25   #3
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Heb jij de HW topical bizz van Kevin overgenomen, Strider?
aandelen in de HW topical overgenomen?

Anyway, het lijkt er op dit moment sterk op dat topical haargroei op mijn kruin teweeg brengt. Ik voel namelijk stekels, tussen mijn langere haren door. Hoopgevend dus, maar ik wacht nog even met echte conclusie totdat ik ook verschil op foto's zie. Inhammen heb ik zeker nog geen vooruitgang gezien. Mijn 3mp camera kan voorlopig die nieuwe haren op mijn kruin nog niet vastleggen, dus wacht even totdat deze langer zijn. Dan ga ik ook harder schreeuwen of het werkt of niet.
En voordat mensen die mogelijke haargroei bij mij toeschrijven aan mijn fina-gebruik...NEE. Voorheen jaren aan fina/duta geweest in combinatie met andere producten zonder enig effect. mijn nieuwe combi lijkt zoals eerder hoopgevend.. hoe zit het met de anderen? Kevin had ook al positieve geluiden laten horen over zijn eigen topical..

nog wel een tip voor deze inkoopactie.. als je besluit mee te doen, bestel meerdere flesjes! dan gaat de prijs/fles snel naar beneden.
met 2 flesjes kan je 5 maanden vooruit, is mijn ervaring.
kunnen we ook geen inkoopactie op regrowth oid plaatsen? Of dagen die amerikanen je dan direct voor het gerecht
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren