Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2009, 23:47   #9
yoeris
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2007
Berichten: 17
Ik zou graag 2 stuks willen bestellen.
Het is al in de thread van de vorige inkoopactie besproken maar ik ben toch voorstander om er ook copper peptides in te verwerken (ondanks dat de topical dan wat lastiger zou zijn om toe te passen).
Ik ben al van 2004 bezig met topische middelen en tricomin solution is tot nu toe het enige wat blijkt 'iets' te doen (voor mij). Ik laat gewoonlijk nadat ik 6 maanden met iets begonnen ben, een trichogram (haarwortelonderzoek) uitvoeren. Ik ben begonnen met 2% minoxidil: trichogram niet goed (waarden van hormonaal haarverlies >15%), overgeschakeld naar 5% minoxidil (trichogram niet goed), tricomin (trichogram goed maar omdat het redelijk duur is, gestopt), ACTIV-M van Swarzkopf (trichogram niet goed), Spectral DNC-L (trichogram niet goed), nog eens Tricomin gekocht (trichogram goed met de nuance dat frontaal verbeterd was maar niet gestabiliseerd zoals op kruin) en als laatste nog Virile Mane (Raspberry ketone, apple polyphenols, L-carnitine-L-tartrate, Rooibos Tea Extract, Emu Oil): trichogram terug slecht (heb laatste wel niet 2x daags gebruikt). Dus nu voorlopig maar weer terug met Tricomin begonnen.
yoeris is offline   Met citaat reageren