Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2014, 10:58   #112
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk bericht
Ik heb ze ook binnen sinds dit weekend.

Het is echter een andere dan ik verwacht had. De kleur is anders en deze geeft helaas niet dezelfde stevigheid aan mijn haar. Hebben we een andere besteld dan ik dacht of heeft Elsom zelf de ingrediënten aangepast?

Ik heb even de ingrediënten naast elkaar gelegd om te kijken waar het verschil zit. De verschillen staan in kleur. Ik vraag me af of er een specifiek ingrediënt mist die voor de stevigheid zorgt of dat het de combinatie is.

Mijn 'favoriete' topical:

water, EGCG, banana leaf extract, blood of dragon extract, L-carnitine-L-tartrate, cetostearol, red ginseng extract, biotine, xanthan gum, raspberry ketone, NaOH, mango butter, glyceryl stearate, glycerol, cetostearol, polysorbate 60, EDTA.

De nieuwe:

water, EGCG, banana leaf extract, dragon’s blood, L-carnitine-L-tartrate, cetostearol, red ginseng extract, biotin, xanthan gum, raspberry ketone, sodium hydroxide (NaOH), jojoba oil, DMI, nettle root extract, ascorbyl palmitate, docosanol, phenonip,

(zie bijlage voor een scan vd labels)

Ik vraag me af of er een specifiek ingrediënt is dat voor voor de stevigheid zorgt of dat het de combinatie is. Wat is jullie mening?
Ik heb dit ook opgemerkt, de kleur is iets lichter. Maar ik denk dat de jojoba oil de boosdoener is wat betreft de stevigheid.

Kevin, ik dacht dat we de topical hetzelfde zouden laten?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren