Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2017, 22:54   #63
robbo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 22
Geslacht:
Hallo iedereen,

Ik zal mezelf een kleine introductie geven over dit onderwerp.

Ik heb 3 jaar geleden voor een periode van 8 maanden finasteride geslikt. De reden waarom ik hiermee gestopt bent was voornamelijk droge ogen en weinig libido. Er werd mij door de arts destijds verteld dat het maar een heel klein percentage hier last van zou hebben. Ik was toen in de veronderstelling van 5x naar 4x? met mn volle bos haar? Ook prima mee te leven. Tot de dag van vandaag is mijn libido nooit meer terug normaal geworden en kan ik wel zeggen dat ik minder dan 30% van mijn mijn libido nog maar over heb. Heb hier verschillende ziekenhuizen voor bezocht en de meeste artsen probeerde me aan te praten dat het tussen mn oren zit. De laatste arts in Leuven heeft alles nog een nagekeken op het gebied van hormonen en kan hier niks uit halen ( heb gemiddelde testorenwaarde van 23-24 wat vrij goed is ). Wel vertelde deze arts dat hij inderdaad gelooft dat finasteride blijvende schade kan toebrengen, alleen waren er nog weinig onderzoeken waar het dan aan zou kunnen liggen buiten de hormonenhuishouding ). Om terug mijn libido omhoog te krijgen heeft hij mij Yocoral voorgeschreven wat ook veel vervelende bijwerkingen heeft. Dus pas op met dit middel.
robbo is offline   Met citaat reageren