Los bericht bekijken
Oud 14 april 2017, 14:20   #10
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbo Bekijk bericht
@INT

Precies wat jij beschrijft herken ik ik allemaal. Niet om narcistisch over te komen maar ben altijd een rokkenjager geweest, sinds finasteride is dit niet meer wat het geweest was. Heb zelfs meerdere keren meegemaakt dat ze me vroegen of ik homo was omdat ik niet meteen met een vrouw naar huis wou gaan.

Omdat ik wist dat t weer een drama werd. T lijkt wel alsof ik echt alleen fatsoenlijke seks kan hebben als ik ECHT gevoelens voor die vrouw heb maar puur seks lijkt voor mij niet meer weggelegd. T vervelende in mijn situatie is dat meestal mannen met een PFS ook terug te zien is in je hormonen. Bijv laag testosteron. Hier kan je dan eventueel ook Goede Test boosters voor nemen en veel krachttraining. Maar zodra je hormonen goed zijn maar toch de zelfde symptomen dan wordt het ver zoeken.

Maar ik leg me er niet bij neer en blijf dingen proberen om uiteindelijk terug normaal te worden.
Ik weet PRECIES wat je bedoeld. Ik vind vrouwen nog steeds even mooi maar als je eenmaal dat dierlijke gevoel kwijt bent van 'ik zou haar nu kunnen (...)' in dat vervangen is door 'ik zou haar graag willen maar ik zou niet weten of me dat nu wel zou lukken' dan is de spanning er snel vanaf.


Ik heb nog geen hormoon test gedaan maar in principe is een hormoon test niet van veel toegevoegde waarde wanneer je geen baseline hebt. Sommige mannen hebben nu eenmaal meer testosteron van nature.

Wat me opvalt is dat PFS meer lijkt voor te komen bij mannen die pre-fin juist 'symptomen' hebben van veel testosteron. Met andere woorden, meer vrij testosteron > hogere shock voor het lichaam wanneer het meest potente mannelijke hormoon met 70% wordt teruggedraaid.

Als ik naar mezelf kijk voordat ik begon aan fina

- Vroege puberteit
- Haargrens die al vroeg begon terug te trekken (15-16 jaar, alhoewel ik tot 25 jaar nog steeds een NW 1,5 - 2 was)
- Veel lichaamshaar
- Lage stem
- Weinig vet
- Aanleg om snel spiermassa aan te komen
- Natuurlijk brede bouw in de schouders
- Hoog libido
- Elke dag ochtenderecties
- Zeer sterke erecties (zelfs na gigantische hoeveelheden alcohol liet hij me nooit in de steek)

Allemaal tekenen van hoge test levels.

Ik heb natuurlijk geen onderzoek hier naar gedaan en kan me enkel berusten op anecdotal evidence van internetfora maar dan nog...

Heb je wel al eens supplementen gebruikt die wel resultaat hebben gehad?

Wat ik heb geprobeerd en het positief effect op een schaal van 0 (=geen verandering) tot 10 (als vanouds)

- Maca, 2
- Horny goat weed 2
- ZMA, 4
- DIM, 4
- Arginine+citruline, 7
- Vet and chlorestorol terugbrengen in dieet en groente en fruit hoeveelheid sterk verhogen, 7
INT is offline   Met citaat reageren