Los bericht bekijken
Oud 24 november 2022, 15:12   #40
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brianb87 Bekijk bericht
was meer een algemene verwoording met wat jij ook benoemd zoals die dermaroller e.d.
Met zaken slikken voel ik weinig voor.

Maar ik blijf het beetje vaag vinden, als ik naar mn fotos van vers erna kijk lijk het toch aardig geplant. De voorste zone zie ik dat nu ook wel terug, maar naar zone 2/3 dan idd minder. Zullen dan wel vooraan de meeste multigrafts gezet hebben en naar achteren toe enkele grafts, daardoor krijg je die verhouding?
Ik snap dan niet hoe mensen kunnen zeggen dat er grafts ''verdwenen'' zijn, en je die dan definitief kwijt bent.
Maar goed, dat wekte nogal wat discussie op...

Ik ben verder gewoon wel content met het vooraanzicht... en dat was ook zo besproken. Dat naar achteren toe minder is en zou zijn is bekend, maar als je met de kaalheid van tevoren vergelijkt vind ik het zeker een vooruitgang.
Er kunnen heel veel grafts verplaatst en geplaatst worden, dat is het probleem niet.

De vraag is of ze het allemaal overleven.

De transection rate bij Turkse hairmills (soms wel tot 75%) is vaak erg hoog! En dat is geen goed nieuws. Dat wil namelijk zeggen dat 75% van de getransplanteerde grafts het niet overleven. Dit kan de reden zijn dat de groei bij jou achterblijft, ondanks dat er veel grafts zijn ver/geplaatst.

Een top arts heeft een transection rate tussen de 0 en 3%.
CJH16 is offline   Met citaat reageren