Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2020, 14:05   #20
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Wat ben je toch een gefrustreerd mannetje. Zie alleen maar negatieve comments van je. Zonde, want je helpt er niemand mee.

On topic, ik ben het met FKCZ eens. Dit is helaas wel een van de slechtste resultaten die ik heb gezien van Esteworld. Echter vind ik dit resultaat totaal niet representatief voor Esteworld. Ik zie veelal goede resultaten, uitzonderingen daar gelaten.

Heeft Esteworld je een herstelbehandeling aangeboden? Ik snap dat je vertrouwen geschaad is na dit resultaat, maar je zou een gratis herstelbehandeling door hun VIP arts kunnen voorstellen/eisen. Op basis van mijn ervaring met Esteworld kan ik me niet voorstellen dat Esteworld hier niet open voor staat.

Hoop in ieder geval dat je tot een goede oplossing komt, want dit moet beter kunnen. Sterkte.
Sorry hoor maar je ik noem facts op.

JIJ gaat er niet inhoudelijk op in omdat je weet dat het feiten zijn en de topicstarter is daarvan het slachtoffer geworden.

Stop met het verbloemen van zaken. Wil je het niet geloven prima. Maar soms moet je je roze bril afzetten.
Binum is offline   Met citaat reageren