Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2020, 16:26   #23
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
ik zal esteworld nooit afvallen ofzo want om eerlijk te zijn leveren zij gewoon resultaten af waar ik 7 of 8 van de 10 keer tevreden mee zou zijn. Hier schrik ik wel van en ik zie dat gewoon als een incident.

Ik kan echter de woede van Binum wel begrijpen omdat deJong ( medewerker van esteworld ) altijd alles relativeert en dit gewoon in een keer zo in zijn gezicht terug kan slaan. Ik blijf dit bewust benoemen zodat nieuwkomers weten wat voor soort sales trucjes esteworld uithaalt


Kijk ik ben bij transhair geweest en ik had als adviseur Robin Jansen. Stel je voor mijn HT was teleurstellend uitgevallen en hij zit undercover op een forum te zeggen komt goed bij 5 maanden bla bla donor hersteld etc... terwijl je gewoon duidelijk dikke schade ziet als iemand die er verstand van heeft. Dan zou ik ook woest zijn. Dan kon ik hem goed bij zijn keel grijpen bij wijzen van spreken als die tijdens het 'compensatiegesprek' ineens heel bezorgd gaat doen.

Die don1987 deJong en Mberghuis zijn de rede denk ik meer dat binum zo boos is het doordraait.

Laatst gewijzigd door FKCZ; 4 juli 2020 om 16:40
FKCZ is offline   Met citaat reageren