Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2020, 16:37   #24
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Je mag prima mijn posts overslaan niks mis mee. Je hoeft ze niet te lezen.

Maar verder snap ik jullie wel hoor. Het is niet fijn omdat de keuze van een HT opzich al erg lastig is. Ik zal er proberen op te letten!

Maar als iets groen is dan mag je benoemen dat het groen is. Niks mis mee.
Binum je bent een hele slimme gast en je weet veel en ik steun je 9 van de 10 keer maar esteworld levert merendeel goede resultaten af waar veel mensen tevreden mee zijn.

Niet iedereen heeft behoefte aan een Lupanzula / hassong & wong of Bisanga en ze zijn al blij als het haar goed verbeterd en dan ben je bij Esteworld vaak wel aan het juiste adres hoor. Mensen weten ook wel dat voor 2500 euro niet dezelfde HT krijgen als bij klinieken die ik hierboven noem.

Ik zou ook nooit mijn donor gehaast en kwalitatief minder goed laten uitnemen maar je hebt gewoon mensen die het haar lang laten groeien en dat minder boeit of er later spijt van krijgen als ze weer een 2de of 3de ht moeten doen.


Haartjes heeft een heel goed punt en ik ben idd benieuwd of topicstarter bij 8-9 maanden niet al aan de bel heeft getrokken bij Esteworld. Ik moet zelfs eerlijk zeggen dat ik na 6-7 maanden een situatie zelden drastisch zie verbeteren..

ik hoop dat het goedkomt topicstarter
FKCZ is offline   Met citaat reageren