Los bericht bekijken
Oud 11 september 2011, 16:06   #52
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
resultaat

- Bij mij werd een naald met diameter 0,75mm gebruikt. Gho gebruikt volgens mij gewoon een iets kleiner naaldje, waardoor je wellicht IETS kleinere littekens hebt, maar je hebt te allen tijde een litteken. Daarnaast kun je met een naald met kleinere diameter slechts enkele haren of wellicht double grafts extraheren en dus is het resultaat ook minder bij mensen met een groter kaal oppervlak (en waarom laat je een HT doen, voor het resultaat lijkt me. Je kunt ook een naald met diameter 0,22mm nemen, maar daarmee extraheer je enkel single grafts en dus alleen geschikt voor wenkbrauwen of een haarlijn).

- Bij FUE worden volgens mij ook soms stamcellen mee getransplanteerd en is er ook soms sprake van hergroei. Mijn vriendin ziet bij mij ook al bij sommige extractiepuntjes een puntje van een haar doorkomen.

- Tenslotte heeft Gho toentertijd de rechtszaak volgens mij gewonnen omdat hij inderdaad wat anders doet dan de andere klinieken en de naam HST heeft hij gewoon gedeponeerd. Anderen mogen dat dus niet gebruiken. Zal het nog eens goed gaan doornemen.

- Resultaten van Gho vind ik verder niet bijzonder. Alleen Sneijder ziet er wel goed uit (zag alleen wel een kaler kruintje op tv), maar ook die zou je moeten zien in real life ipv 2dimensionaal op de televisie en in de bladen.

- Joling gebruikt nog steeds volop Toppik of Volluma en misleidt de boel dus gedeeltelijk gewoon nog steeds (net zoals ten tijde van Laser Aesthetic)

- Ben benieuwd naar het verhaal van Mailman.

- Foto's van mijn situatie na 6 dagen. Jeukt enorm achterop en de korstjes mogen van mij nu wel gaan loslaten :-)

Gr. Jorn
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg P9112989.jpg‎ (146,6 KB, 257x gelezen)
Bestandstype: jpg P9112990.jpg‎ (139,2 KB, 239x gelezen)
Bestandstype: jpg P9112993.jpg‎ (139,0 KB, 228x gelezen)
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren