Discussie: Het voetbaltopic
Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2007, 16:07   #772
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Statistisch gezien heb je helemaal gelijk. PSV doet het altijd goed in Turkije en ook AZ was vorig jaar beter dan Fenerbahce. Ik denk alleen dat Fenerbahce flink aan kwaliteit gewonnen heeft en PSV juist flink aan kwaliteit ingeboet heeft.



CSKA is wel een ploeg om rekening mee te houden hoor. 2 jaar geleden wonnen ze niet voor niets de UEFA CUP!! Wat mij ook is opgevallen, in de wedstrijd tegen CSKA, is dat de spelers van CSKA individueel bijna allemaal beter zijn dan de spelers van PSV. Kortom, dat belooft nog wel wat.



Vorig jaar lukte dat vaak idd.


Ja, helaas zitten we niet in de positie van Spanje, Italie of Engeland.
De enige nieuwe spelers zijn volgens mij kazim richards (die zit op de bank) en roberto carlos. En met een linksback win je echt geen wedstrijden hoor.

Ook denk ik dat psv niet echt slechter is geworden, het moet er alleen nog allemaal uit gaan komen. Cocu had zijn rust en overzicht, maar was geen wereldvoetballer. Hij was alleen wel een leider die psv bij de hand nam.

Daarnaast denk ik dat ze met koevermans, perez en lazovic drie voetballers hebben binnengehaald die zich dit seizoen nog wel goed gaan ontplooien.

CSKA won 2 jaar geleden de uefa cup, maar ik heb niet echt het idee dat die cup bij veel clubs prioriteit heeft als je kijkt naar de historie van clubs die hem wonnen. Niet echt aansprekende clubs. Daarnaast was die finale een dramatische wedstrijd.

Daarnaast is het zo dat wanneer inter nog eenmaal wint van cska over 2 weken, dat ze met 1 punt uit 4 wedstrijden gewoon uitgeschakeld zijn, zeker wanneer de wedstrijd tussen psv en fener in winst voor een van beide eindigt.

Ik denk dat de terugkeer van affelay voor een groot verschil gaat zorgen. Ik hoop het in ieder geval, chauvinistisch als ik wellicht ben.
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.

Laatst gewijzigd door Balou; 25 oktober 2007 om 17:07
Balou is offline   Met citaat reageren