Discussie: Het voetbaltopic
Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2007, 13:10   #777
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Dan ben jij absoluut niet goed op de hoogte! Fenerbahce heeft een ware metormafose ondergaan. Het basisteam van vorig jaar is op 5 plaatsen gewijzigd.




Iemand die probleemloos het middenveld van Barcelona aanstuurt, is m.i een wereldvoetballer. Afellay is een aardige voetballer, maar van het niveau Cocu zal hij nooit worden.

Koevermans, Perzez en Lazovic zijn aardige voetballers in de eredivisie, maar in de absolute top komen ze behoorlijk tekort. Daarnaast zullen Koevermans en Perez zichzelf niet verder ontwikkelen, daar zij qua leeftijd al bijna 30 en 33 zijn. Lazovic is nog jong, maar hem zie ik ook niet de internationale top halen.




Finales zijn (bijna) nooit leuk om naar te kijken. Overigens won Porto enkele jaren geleden ook de UEFA CUP om een jaar later de CL te winnen. Nu zie ik dat niet gebeuren bij CSKA, maar onderschat de prestatie niet.

Daarnaast heeft CSKA een enorm budget, iets waar Nederlandse clubs alleen maar over kunnen dromen. Er lopen dan ook een aantal spelers rond in de russische competitie die voor hen niet haalbaar waren. Dat zegt ook wel iets natuurlijk.




Nee hoor; CSKA heeft 1 punt, PSV 4. Als PSV in Turkije verliest en Inter wint van CSKA, dan zijn er nog steeds 6 punten te winnen.

In deze theorie is zelfs plaatsing voor de volgende ronde in de CL nog mogelijk voor PSV.

CSKA zal zich in deze theorie op de UEFA CUP kunnen richten, iets wat ze in deze theorie volledig in eigen handen hebben.




Ik hoop hard met je mee!!
Hmm, de enige nieuw gekomen spelers die tegen psv speelden waren wederson en roberto carlos. Dus ik weet niet waar je de 5 vandaan haalt.

Dan tel jij jurgen colin, rommedahl en delorge zeker ook mee als versterking bij ajax .

Daarnaast denk ik dat affelay veel groter wordt dan coca. Vergeet niet dat cocu op die leeftijd nog een redelijk nietszeggende voetballer was bij vitesse. Volgens mij stond hij toen zelfs linksbuiten. Cocu is pas midden/achter in de 20 een sterke voetballer geworden. Dus heeft affelay nog wel even.
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.

Laatst gewijzigd door Balou; 27 oktober 2007 om 13:12
Balou is offline   Met citaat reageren