Discussie: Het voetbaltopic
Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2007, 16:11   #779
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Hmm, de enige nieuw gekomen spelers die tegen psv speelden waren wederson en roberto carlos. Dus ik weet niet waar je de 5 vandaan haalt.
Dit zijn de wijzigingen in de selectie tov het vorig seizoen:

Verworven spelersVertrokken spelersEr zitten in deze lijst van nieuwe spelers een aantal wisselspelers tussen, maar daar ontkom je niet aan. Van de nieuwe spelers spelen Vederson, Roberto Carlos en Cacmak regelmatig. Daarnaast staat er een andere keeper in de goal dan vorig jaar. Dat zijn er dus al 4. De overige nieuwe spelers zijn jonge talenten die het vooral moeten hebben van invalbeurten.

Bovendien zijn zowel aanvoerder Umit Ozat, als reserve aanvoerder Tuncay vertrokken. als je dit geen drastische wijzigingen vind dan weet ik het ook niet meer!!

(Edit, De lijst hierboven is incompleet, daar hij te lang was!! De complete lijst vind je op Wikipedia. Ik heb de (in mijn ogen) belangrijkste wijzigingen laten staan)





Citaat:
Dan tel jij jurgen colin, rommedahl en delorge zeker ook mee als versterking bij ajax .
Natuurlijk zijn dit breedte aankopen, maar je ziet hoe bepalend deze kunnen zijn. Ajax zit daarvoor nu op de blaren en bij Fenerbahce pakt het beter uit.

Citaat:
Daarnaast denk ik dat affelay veel groter wordt dan coca. Vergeet niet dat cocu op die leeftijd nog een redelijk nietszeggende voetballer was bij vitesse. Volgens mij stond hij toen zelfs linksbuiten. Cocu is pas midden/achter in de 20 een sterke voetballer geworden. Dus heeft affelay nog wel even.
Dit is een zeer gewaagde uitspraak. Het enige voordeel dat Afellay heeft, is dat hij nog erg jong is. Cocu is idd later pas echt goed doorgebroken, maar bij AZ en later bij Vitesse viel hij al op.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren