Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2022, 20:47   #6
Skull-2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2020
Berichten: 30
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
Bedankt voor jullie antwoord.
Betekent dat dat de haarlijn minder hard wordt? Want nu komt er gewoon een dikke haar uit de huid.
Terwijl bij natuurlijke haartjes heb je een hele zachte, hele lichte haartjes net uit de huid, en daarboven worden ze pas dik.
Jouw vraag heeft eigenlijk betrekking op de structuur van je haren. Hierover kan ik kort zijn. Vaak plaatsen ze sterke haren op de haarlijn. Die worden na verloop van tijd “iets” minder stug, maar de diameter blijft gelijk. Als je nu dus een harde haarlijn hebt zal dat niet veranderen. Misschien dat je haren dunner worden naarmate je ouder wordt, maar dat was denk ik niet de bedoeling. Normaliter bestaat een haarlijn aan de voorkant uit ultra soft single grafts. Dit zorgt voor een zachte overgang (licht contrast). Jouw situatie komt helaas te vaak voor en wordt door de kenners onder ons direct herkend als een haartransplantatie.
Jouw haarlijn is afkomstig van hoofdhaar op je achterhoofd. Hoofdhaar is hoofdhaar en op je donorzone aan de achterkant is de structuur ietwat stugger/dikker. Dit veranderd niet.
Maar als je je haarlijn te hard vind aangezet, dan raad ik je aan het te verzachten dmv een nieuwe haartransplantatie waarin ze aan de voorkant van je haarlijn single grafts plaatsen om je haarlijn te verzachten.
Het is dus een esthetische kwestie (haarlijnontwerp).

Laatst gewijzigd door Skull-2020; 11 augustus 2022 om 20:54 Reden: Zin toegevoegd
Skull-2020 is offline   Met citaat reageren