Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2022, 10:24   #12
Skull-2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2020
Berichten: 30
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
Dit vermoeden heb ik ook. Op internet was ook zo weinig informatie te vinden. En wat er te vinden was, was wel oké. En ze komen pre-op heel professioneel over en de kliniek ziet er top uit. Ik ben zelf gevallen voor de DHI-techniek die verder bijna niet wordt aangeboden in Nederland. En ik had gehoopt om daarmee een flinke dichtheid te krijgen.

Ik moet nog even wachten totdat de 12 maanden voorbij zijn. En ik moet zeggen dat er best nog wat nieuwe haartjes nu pas doorkomen (maand 11). Dus misschien wordt die dichtheid nog wel wat.

Maar ik ben er wel over aan het denken om de haargrens te herstellen en zachter te maken. Maar dit kost weer een fortuin, kost weer veel grafts, tijd en energie… daar had ik geen rekening mee gehouden voor de HT.

Het zijn bij mij wel voornamelijk single grafts in de haarlijn, maar ze zijn nogal dik. En die harde haarlijn vind ik zelf erg onnatuurlijk uitzien.
Daarom zei ik nadrukkelijk “ultra soft” single grafts. Dat is precisiewerk, aangezien single grafts op je donorzone van nature wat dikker zijn. Maar er zitten genoeg dunnere tussen die bruikbaar zijn. Maar een haarlijn kan je zelfs verpesten MET singlegrafts, als de haren bijvoorbeeld in een (rechte) rij worden geplaatst zonder micro irregulatie (zigzag-effect).
Maar zoals een andere lid al aanhaalde zijn dit zaken die je pas ontdekt na je haartransplantatie, wanneer je uit ontevredenheid dieper gaat graven op forums en (meestal). Maar mijn advies blijft om een tweede behandeling te doen met “dunne” single grafts + micro irregulatie.
Ik heb namelijk hetzelfde probleem en ik ga het tzt ook herstellen.

Laatst gewijzigd door Skull-2020; 15 augustus 2022 om 08:51 Reden: Zin toegevoegd
Skull-2020 is offline   Met citaat reageren